Subject: LC4200 Kevade kinnistu elektriliitumine. Tõdu küla, Kanepi vald, Põlva maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 13:24:04 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Kevade kinnistu
elektriliitumise projekti Tõdu külas, Kanepi vallas, Põlva maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus jaotuskilp Suve kinnistule ja uus maakaabel
alates uuest jaotuskilbist kuni uue liitumiskilbini LK237718 Kevade
kinnistul.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.